De ce blogging-ul va fi mai important decat oricand in 2016?

Unul dintre colosii lumii online, Hubspot, a realizat un studiu in acest an care avea ca scop determinarea importantei unui blog si impactul acestuia asupra afacerilor.

S-a ajuns la concluzia ca website-urile care detin un blog sunt cu 67% mai atractive si au un potential mult mai ridicat de a-si creste traficul. Acelasi studiu a aratat ca pana in 2020, clientii din mediul online vor reusi in proportie de 85% sa comunice cu vanzatorul fara sa fie nevoie sa interactioneze cu vreo fiinta umana.

Mai mult, s-a aratat ca acele companii care detin un blog au cu 97% mai multe link-uri catre propriile website-uri, ceea ce stim deja ca este un factor determinant in orice campanie SEO.

Orice afacere online are nevoie de un blog

Daca detii o afacere online sau un website care reflecta activitatea ta in mediul offline, dar cu toate acestea nu ai si un blog, exista o sansa foarte mare ca tu sa te lupti cu morile de vant.

O prezenta puternica in Social Media este esentiala pentru a atrage un public interesat cu adevarat de serviciile tale, indiferent de natura lor. Iar pentru a face asta, ai nevoie de un blog ca de aer.

Nu este de ajuns sa re-postezi continutul altor companii sau pagini, sa distribui produsele de pe site sau sa oferi datele de contact urmaritorilor tai in fiecare zi.

Modul in care utilizatorul online filtreaza informatia si isi alege serviciile s-a schimbat enorm si se bazeaza in mare parte pe o informare coerenta si pe continut actualizat in mod constant.

Daca pana in acest an nu ai luat in considerare varianta crearii unui blog, aceasta trebuie sa fie prima ta rezolutie pentru anul 2016.

Daca ai un blog, asigura-te ca aplici strategia potrivita

Ai deja un blog? Perfect! Atunci trebuie sa gasesti strategia potrivita pe care sa o pui in practica, in concordanta cu dorintele si nevoile publicului tau.

In 2016 accentul se va pune pe content marketing, analiza de marketing, video marketing, publicitatea online si nuanta personalizata pe care trebuie sa o aiba orice afacere.

Conceptul de storytelling este relativ nou in tara noastra, insa are un impact uimitor asupra interactiunii cu publicul si asupra evolutiei unui website.

Tintuirea unui public de nisa va putea fi realizata mult mai usor in acest fel, pentru ca procesul de cautare in motoarele de cautare devine foarte usor de personalizat, iar rezultatele cautarilor sunt din ce in ce mai relevante.

De ce va fi blogging-ul mai important decat oricand in 2016? Pentru ca regulile jocului s-au schimbat, iar daca pana in prezent motoarele de cautare functionau mecanic, cautarea personalizata a devenit o prioritate.

De asemenea, publicul este familiarizat cu modul in care functioneaza mediul online, nu are rabdare sa citeasca informatii irelevante si isi va alege furnizorul de servicii cu o viteza mai mult mai mare decat in trecut. Pentru public, continutul conteaza.